Schildpadden en kokosnoten - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Yanissa Gijsbertse - WaarBenJij.nu Schildpadden en kokosnoten - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Yanissa Gijsbertse - WaarBenJij.nu

Schildpadden en kokosnoten

Door: Yanissa

Blijf op de hoogte en volg Yanissa

05 Maart 2017 | Curaçao, Willemstad

Een maand verder, en wat een toffe dingen heb ik inmiddels allemaal gedaan. Deze week was het nog carnavalsvakantie (tot en met woensdag) dus ik heb nog een paar dagen kunnen genieten van de vakantie. Zondag zijn we bij de carnavalsoptocht wezen kijken, wat echt super gaaf was. Bij de foto's wat voorbeelden van de optocht. Maandag ben ik met een aantal huisgenoten naar Playa Grandi bij Westpunt gereden, om met schildpadden te gaan zwemmen. Wat is dat fantastisch! Die schildpadden werden gevoerd door schippers waardoor ze allemaal naar boven kwamen en je ze kon aanraken. Vervolgens zijn we naar Cas Abao gereden om nog lekker op het strand te chillen en 's avonds hebben we spelletjes gedaan thuis.

Dinsdag heb ik de hele middag aan school gewerkt, om 's avonds uit te gaan bij Alleys en naar de eindparade van Carnaval te gaan kijken. Ook dat was weer een super toffe avond, want ik heb een hele mooie tooi gekregen van iemand uit de optocht (zie foto).

Woensdag zijn we met huisgenoten naar de Grotten van Hato gegaan. De gids was hilarisch, de grotten waren niet zo groot, maar toch leuk om een keer gedaan te hebben.

Donderdagochtend en vrijdagochtend heb ik weer stage gehad en dat was weer super leuk. De kinderen blijven dankbaar en dat is echt iets waardoor je elke dag zin hebt om naar stage te gaan. Donderdagavond ben ik weer wezen trainen bij m'n cluppie. We waren met maar liefst 3 (!) speelsters aan het trainen, waardoor er gelukkig wat meisjes uit de A aansloten bij ons. Maar goed, bizar dat er niet wordt afgemeld en dat de training gewoon door gaat. Prima ook.

Vrijdagavond zijn we met een Loco bus door Willemstad gaan rijden. Gekkenhuis haha! Een bus vol met muziek, eigen drank mee en feesten maar. Vervolgens zijn we naar de beruchte "Full Moon Party" op Kokomo beach gegaan. Een soort festival op het strand, met een super groot kampvuur en een toffe DJ die de deuntjes draaide. Heel tof feest die je maandelijks kunt meemaken.

Zaterdag was het weer ZanziZaterdag en zijn we met de Telamonsters (mijn huisgenoten) naar Zanzibar gereden om met de blote voeten in het zand te dansen. Helaas was het niet de hele tijd droog, waardoor ik wel eindelijk in de regen heb kunnen dansen (bucketlist). En het leukste van deze avond was wel het feit dat we 6 kokosnoten hebben geplukt. Een kapotte hand en arm aan over gehouden, maar het was het wel waard. We kunnen in ieder geval overleven op een onbewoond eiland...

En dat was alweer de week... Het gaat me te snel en ik ben blij dat ik hier nog eventjes zit....

Ayo!

Yanissa

  • 06 Maart 2017 - 09:45

    Opa En Oma:

    Gaaf dat je zo geniet e n leuke dingen meemaak.Groeten van ons allebei. doei!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yanissa

Bon dia! Leuk dat je op deze pagina bent beland! Hier kan je mijn reisverhalen over Curaçao lezen. Ik hoop dat ik zoveel mogelijk kan posten, zodat je een goed beeld krijgt bij wat ik eigenlijk allemaal doe op Curaçao! Ayó, Yanissa ♥

Actief sinds 26 Dec. 2016
Verslag gelezen: 459
Totaal aantal bezoekers 99194

Voorgaande reizen:

05 Februari 2017 - 17 Juni 2017

Curaçao

Landen bezocht: