Nog 5 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Barneveld, Nederland van Yanissa Gijsbertse - WaarBenJij.nu Nog 5 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Barneveld, Nederland van Yanissa Gijsbertse - WaarBenJij.nu

Nog 5 nachtjes slapen...

Door: Yanissa

Blijf op de hoogte en volg Yanissa

31 Januari 2017 | Nederland, Barneveld

Het is bijna zo ver... Ik sta te trappelen om te vertrekken naar Curaçao! Deze week ben ik nog op school te vinden voor minor bijeenkomsten en daarna gaat het grote avontuur echt beginnen. Aanstaande zondag 5 februari vlieg ik, samen met Aliey, om 12.35 weg van schiphol (vluchtnummer OR375). Om 00.55 (Nederlandse tijd) land ik op Curaçao. Het is dan 19.55 op Curaçao, en vanaf dan gaan we hopelijk een mooie tijd tegemoet. Dat betekent helaas wel dat ik afscheid moet gaan nemen van mijn vrienden en familie. En wat ga ik iedereen missen, maar de tijd zal waarschijnlijk voorbij vliegen!

Ik ga op Curaçao gymles geven op de dr. Albert Schweitzer basisschool. Een ontzettend mooie kans om mijn skills in het lesgeven aan het basisonderwijs te laten zien. Daarnaast werk ik samen met Aliey en Rainer aan een project die we willen uitvoeren. Dit zal waarschijnlijk een sportdag zijn tussen verschillende basisscholen op het eiland.

Ik ga proberen om elke week een blog te schrijven, zodat jullie weten wat ik allemaal uitspook op het eiland: rondreizen hoort daar natuurlijk ook bij.

Ayo!
Yanissa

  • 31 Januari 2017 - 23:35

    Hellen:

    Hey meid.
    Heel veel plezier en succes daar!!
    Geniet vooral van deze super mooie ervaring!

    liefs Hellen

  • 01 Februari 2017 - 10:52

    Corrie:

    Hoi Yanissa

    Ik wens je een hele boeiende tijd daar.
    Geniet ervan enne pas goed op jezelf.

    Liefs Corrie

  • 01 Februari 2017 - 12:12

    Tessa:

    Hee Yanissa,
    Hele fijne reis gewenst! Geniet ervan!!
    Xx Tessa

  • 01 Februari 2017 - 18:46

    Rida En Herman:

    yanissa,,,wij wensen jou een hele mooie en leerzame tijd ...goeie vlucht ,,,,misschien vlieg je wel over ons huis in nieuw vennep

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yanissa

Bon dia! Leuk dat je op deze pagina bent beland! Hier kan je mijn reisverhalen over Curaçao lezen. Ik hoop dat ik zoveel mogelijk kan posten, zodat je een goed beeld krijgt bij wat ik eigenlijk allemaal doe op Curaçao! Ayó, Yanissa ♥

Actief sinds 26 Dec. 2016
Verslag gelezen: 687
Totaal aantal bezoekers 99186

Voorgaande reizen:

05 Februari 2017 - 17 Juni 2017

Curaçao

Landen bezocht: