Curaçao, wat hou ik toch van jou - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Yanissa Gijsbertse - WaarBenJij.nu Curaçao, wat hou ik toch van jou - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Yanissa Gijsbertse - WaarBenJij.nu

Curaçao, wat hou ik toch van jou

Door: Yanissa

Blijf op de hoogte en volg Yanissa

19 Maart 2017 | Curaçao, Willemstad

Inmiddels al weer zes weken op dit eiland... En wat een top week heb ik gehad. Afgelopen dinsdag kreeg ik mijn cijfer terug van mijn afstudeeropdracht (TBO, vakvisie). Een mooie 7,6 staat op mijn eindlijst en daar ben ik super trots op. Ook heb ik afgelopen zaterdag het cijfer van mijn scriptie terug gekregen: een mooie 7,1, waardoor ik een stuk relaxter het weekend in ben gegaan.

Deze week heb ik weer buiten les gegeven. Helaas was het donderdag niet echt lekker weer (lees: regen), waardoor ik de helft van mijn lessen niet heb kunnen geven. Daarom heb ik met een aantal klassen wat klassikale activiteiten gedaan en dat was een groot feest. Met groep 5 speelde ik "Hollandse Leeuwen". Als je, als leeuw, iemand van de grond op tilt, dan wordt diegene ook leeuw. Zelf deed ik uiteraard ook mee en daar kwamen wat leuke foto's uitrollen.
Vrijdag ben ik gaan dansen met mijn groep 4 leerlingen en dat was ook een groot feest. Ik heb wel weer gezien dat ze hier echt heel goed kunnen billenshaken en dat door een leerling van 7 jaar...

Donderdagmiddag ben ik met wat huisgenoten naar het strand gegaan bij Zanzibar en 's avonds ben ik weer gaan trainen. We waren met maar liefst 12 speelsters op de training. Waardoor we ook eindelijk een teamtraining konden doen.

Zaterdag ben ik naar St. Joris baai gegaan met huisgenoten. Een aantal gingen windsurfen, maar er was helaas maar weinig wind. Dus we hebben lekker op het strand gezeten en weer een nieuw super mooi plekje ontdekt. Uiteraard was het 's avonds weer tijd voor ZanziZaterdag en heb ik me in het zweet gedanst met de kinderen die daar ook "gewoon" naar het Happy Hour komen met hun ouders.

Vanochtend heb ik een bijeenkomst gehad met de ALO studenten op Curaçao en dat was weer prima om even bij te kletsen en suggesties op te doen. Leuk nieuws: ik heb een sponsor gekregen die mij geld sponsort omdat ik "goed werk" lever. Ik ben blij dat de mensen hier het zo waarderen dat we er zijn en dit ook echt laten blijken. Vanavond om 17.00 (22.00 Nederlandse tijd) heb ik een volleybalwedstrijd. We spelen de tweede halve finale. Mochten we vanavond winnen, dan staan we dus in de finale van het kampioenschap op Curaçao. Keeping up the good work...

Ayo,
Yanissa

  • 19 Maart 2017 - 20:18

    Caroline:

    Weer heerlijk om je avonturen te lezen!
    Genieten van je werk zonder dat het als een verplichting voelt is heerlijk. Hoop dat je dat gevoel nog jaren kan vasthouden. En een sponsor??
    Heel veel succes vanavond met de wedstrijd en ga even googlen of het miss via FB wordt uitgezonden!

    Time flies!!

    Liefs Caroline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yanissa

Bon dia! Leuk dat je op deze pagina bent beland! Hier kan je mijn reisverhalen over Curaçao lezen. Ik hoop dat ik zoveel mogelijk kan posten, zodat je een goed beeld krijgt bij wat ik eigenlijk allemaal doe op Curaçao! Ayó, Yanissa ♥

Actief sinds 26 Dec. 2016
Verslag gelezen: 485
Totaal aantal bezoekers 99214

Voorgaande reizen:

05 Februari 2017 - 17 Juni 2017

Curaçao

Landen bezocht: