Life's better in Flipflops - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Yanissa Gijsbertse - WaarBenJij.nu Life's better in Flipflops - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Yanissa Gijsbertse - WaarBenJij.nu

Life's better in Flipflops

Door: Yanissa

Blijf op de hoogte en volg Yanissa

14 Mei 2017 | Curaçao, Curaçao

Afgelopen week heb ik een rustige week gehad. Mijn stage verliep zoals gepland: elke dag weer lesgegeven, daarnaast eindelijk weer sport les gegeven bij de juridische jeugd inrichting en op dinsdag en donderdag middag heb ik weer bijles gegeven. Lekker geknutseld voor moederdag dus.

Zaterdag ben ik met Selina gaan winkelen en we belandden uiteindelijk bij PENHA in Otrobanda. Daar werden we opgemaakt door een visagiste van Lancôme, vanwege een Moederdag actie. Daarna werden we op de foto gezet en konden we ons weer klaar maken voor een avondje zanzi. Vandaag heb ik weer intervisie gehad met de ALO studenten en heb ik de hele middag spelletjes gespeeld met huisgenoten. Vanavond gaan we nog naar het happy hour van Chill en uit eten bij Wilhelmina.

Leuk om te vertellen, is wel dat ik ben gevraagd om mee op kamp te gaan met groep 7 door de juf. Helaas was mijn stagebegeleider van de school het daar niet helemaal mee eens en ging dat dus zeer waarschijnlijk niet gebeuren. Op 24 mei vindt de sportdag plaats en op 22 en 23 mei zou groep 7 op kamp gaan. Nu heeft de directrice alsnog besloten om alle gymlessen van die week te laten vervallen ivm mijn kamp en de sportdag op woensdag, zodat ik toch wel mee kan met groep 7. Ik ga dus twee dagen naar Aquaoord Lagun! Super leuk dat ik alsnog mee mag.

Dat betekent helaas wel dat ik nog minder stage loop. Inmiddels hoef ik nog maar 3 weken (15 dagen) stage te lopen... Pfff wat vliegt dat...

Verder heb ik dus weinig bijzonders gedaan deze week, maar ook dat is relaxed.

Ayo,
Yanissa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yanissa

Bon dia! Leuk dat je op deze pagina bent beland! Hier kan je mijn reisverhalen over Curaçao lezen. Ik hoop dat ik zoveel mogelijk kan posten, zodat je een goed beeld krijgt bij wat ik eigenlijk allemaal doe op Curaçao! Ayó, Yanissa ♥

Actief sinds 26 Dec. 2016
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 99180

Voorgaande reizen:

05 Februari 2017 - 17 Juni 2017

Curaçao

Landen bezocht: